Smoooth betaling med Klarna
Rask levering – enkel retur
Logg inn Ønskeliste Betaling Levering Retur/bytte

Retur

*Vi har ikke fri retur, men enkel retur! 

Slik gjør du:

  1. Fyll ut angrerettskjemaet som fulgte med pakken.
  2. Pakk inn varene, legg ved angrerettskjemaet.
  3. Det er valgfritt hvordan du sender tilbake varene, men det er ditt ansvar som kunde å få returen trygt tilbake til oss. 
  4. Om du benytter returlappen som ligger vedlagt i pakken din, vil det koste Kr. 99. Denne returlappen har både sporing og forsikring. 
  5. Når vi har behandlet din retur (1-2 uker) vil Klarna ta kontakt for tilbakebetaling. Det kan ta 2-5 virkedager fra returen er registrert, til tilbakebetalingen er gjennomført. 
  6. Om noe er uklart rundt retur, mail oss gjerne! :) 
  7. Ikke hentet ut pakke - her belaster vi med Kr 250,- for returen.

 

Returadresse

Nava Sport AS 
Havnegata 7
7801 Namsos 

Pengene tilbake? 

Ved retur hos oss må du dekke eventuelle fraktkostnader for retur selv. Du kan bruke lappen som ligger vedlagt i pakken din, det koster 99kr. Den har sporing og forsikring. Vi anbefaler å sende med sporing dersom varene er av verdi over 500 kr. Da har du forsikring dersom posten skulle rote bort pakken din. Bruk returadressen ovenfor.

Det er kundens ansvar at varene kommer trygt tilbake til oss i retur. Varene krediteres så snart pakken er kommet frem og registrert returnert. 

Fyll også ut angrerettskjemaet som fulgte med pakken, og legg det med i returpakken før den sendes avgårde.

Bytte størrelse? 

Dersom du ønsker å bytte størrelse på et produkt, ber vi deg om å legge inn ny bestilling på den størrelsen du ønsker. Du får dekket retur av oss på den størrelsen som ble feil. Dersom prisen har endret seg siden sist du kjøpte produktet, vil vi fikse samme pris som sist til deg. Send oss en mail om hvilken vare det gjelder, så oppdaterer vi prisen på den nye bestillingen i Klarna. 

Når returen av den størrelsen som ble feil har kommet tilbake hit, får du pengene tilbake for den størrelsen som ble feil. 

 

På varer kjøpt hos oss har du en angrefrist på 14 dager (Fristen gjelder fra du henter ut pakken din hos postkontoret) Om du benytter deg av denne angreretten må vedlagt angrerettskjema (dette følger med i pakken) være utfylt og sendt tilbake med varen du skal returnere. Dette skjemaet ligger i den mottatte pakken din, så det må tas vare på dersom angreretten skal benyttes. Angrefristen løper fra den dagen du mottok varen. Varen skal leveres tilbake i samme tilstand som du mottok den.

Dvs. at angrefristen ikke gjelder dersom:

  • Varen er i en slik tilstand at den ikke kan leveres tilbake.
  • Prislapp/tag er fjernet fra varen.
  • Hvis varen skades eller blir borte på grunn av uforsiktig håndtering, frafaller angreretten.


RETURRETT VED JULEGAVER: Uvtidet returrett til 10.januar. Alle julegaver kjøpt i nettbutikken vår etter 1.november og ut desember, har automatisk angrerett t.o.m 10.januar. Da kan du bytte størrelse på plagget du har fått, evt. få pengene refundert til den som la inn bestillingen om du ønsker en annen vare.  

Har du flere spørsmål? Send oss en mail på kundeservice@navasport.no

Reklamasjoner

Har du en reklamasjonssak for et kjøp gjort i nettbutikken? 

Det skjer heldigvis svært sjeldent, men noen ganger er det dessverre feil på produkter. Vi i Nava Sport har gode rutiner for å håndtere reklamasjonssaker i samarbeid med våre leverandører. 

Om du har spørsmål rundt garanti og reklamasjon kan du kontakte oss per e-post: kundeservice@navasport.no
Dette gjelder alle type produkter vi selger. 

Vi trenger følgende informasjon sendt til kundeservice@navasport.no

  • Ordrenummeret ditt 
  • Reklamasjonsårsak
  • Bilde av feilen på produktet vedlagt i mailen
  • Saken tas videre til rett leverandør som håndterer reklamasjonen
  • Normal behandlingstid for saken er 2-5 virkedager 

Har du en reklamasjonssak for et kjøp gjort i en av våre fysiske butikker?

Ta kontakt med den aktuelle Nava Sport butikken du kjøpte varen i. Disse håndteres ikke av kundeservice til nettbutikken.

 

VIKTIG INFO ANG. SKIBESTILLINGER HVOR MONTERING ER GJENNOMFØRT FØR UTSENDELSE: 

Dersom du har bestilt ski og binding, og har valgt og bedt om montering før sending, frafaller returretten da montasje gjøres etter personlige mål og ønsker. Du vil derfor ikke kunne returnere monterte ski.