Rask levering – fri frakt over 1500,-
Smoooth betaling med Klarna
Betaling Levering Retur/bytte

Retur

*Vi har ikke fri retur

Slik gjør du:

  1. Fyll ut angrerettskjemaet som fulgte med pakken.
  2. Pakk inn varene, legg ved angrerettskjemaet.
  3. Send pakken med Postnord eller Posten. Ved retur hos oss må du dekke eventuelle fraktkostnader for retur selv. Ta alltid vare på kvittering eller et bevis på at du har sendt pakken i retur! 
  4. Når vi har behandlet din retur (1-2 uker) vil Klarna ta kontakt for tilbakemetaling.
  5. Om noe er uklart rundt retur, mail oss gjerne! :) 

Returadresse

Nava Sport AS 
Havnegata 7
7801 Namsos

Pengene tilbake? 

Ved retur hos oss må du dekke eventuelle fraktkostnader for retur selv. Vi anbefaler å sende med sporing dersom varene er av verdi over 500 kr. Da har du forsikring dersom posten skulle rote bort pakken din. Bruk returadressen ovenfor.

Det er kundens ansvar at varene kommer trygt tilbake til oss i retur. Varene krediteres så snart pakken er kommet frem og registrert returnert.

Fyll også ut angrerettskjemaet som fulgte med pakken, og legg det med i returpakken før den sendes avgårde.

Bytte størrelse? 

Skriv på angrerettskjemaet hvilket produkt det gjelder - og ønsket størrelse du gjerne vil bytte til. Vi sender vi automatisk ut ny ønsket størrelse når returen er ankommet oss. Dersom vi ikke har størrelsen inne, tar vi kontakt med deg.

Dersom det haster å få ny størrelse tilsendt - er det beste for deg å returnere det plagget og skrive at du ønsker pengene tilbake/faktura annullert. Og så bare legge inn ny bestilling på den størrelsen du heller vil ha. Da vil du motta den nye størrelsen raskere enn hvis du venter på at vi skal bytte for deg når returen er ankommet.

På varer kjøpt hos oss har du en angrefrist på 14 dager (Fristen gjelder fra du henter ut pakken din hos postkontoret) Om du benytter deg av denne angreretten må vedlagt angrerettskjema (dette følger med i pakken) være utfylt og sendt tilbake med varen du skal returnere. Dette skjemaet ligger i den mottatte pakken din, så det må tas vare på dersom angreretten skal benyttes. Angrefristen løper fra den dagen du mottok varen. Varen skal leveres tilbake i samme tilstand som du mottok den.

Dvs. at angrefristen ikke gjelder dersom:

  • Varen er i en slik tilstand at den ikke kan leveres tilbake.
  • Prislapp/tag er fjernet fra varen.
  • Hvis varen skades eller blir borte på grunn av uforsiktig håndtering, frafaller angreretten.


RETURRETT VED JULEGAVER: Uvtidet returrett til 10.januar 2021. Alle julegaver kjøpt i nettbutikken vår etter 10.november og ut desember, kan returneres hvis man gir beskjed eller sender mail om å få returlapp innen 10.januar. Da kan du bytte størrelse på plagget du har fått, evt. få pengene refundert til den som la inn bestillingen om du ønsker en annen vare.

Har du flere spørsmål? Send oss en mail på kundeservice@navasport.no

Reklamasjoner

Har du en reklamasjonssak for et kjøp gjort i nettbutikken?

Det skjer heldigvis svært sjeldent, men noen ganger er det dessverre feil på produkter. Vi i Nava Sport har gode rutiner for å håndtere reklamasjonssaker i samarbeid med våre leverandører. 

Om du har spørsmål rundt garanti og reklamasjon kan du kontakte oss per e-post: kundeservice@navasport.no
Dette gjelder alle type produkter vi selger.

Vi trenger følgende informasjon sendt til kundeservice@navasport.no

  • Ordrenummeret ditt
  • Reklamasjonsårsak
  • Bilde av feilen på produktet vedlagt i mailen
  • Saken tas videre til rett leverandør som håndterer reklamasjonen
  • Normal behandlingstid for saken er 2-5 virkedager

Har du en reklamasjonssak for et kjøp gjort i en av våre fysiske butikker?

Ta kontakt med den aktuelle Nava Sport butikken du kjøpte varen i. Disse håndteres ikke av kundeservice til nettbutikken.